• Novelle Plus Kalsium
  • Tässä voisi olla sinun mainoksesi
  • Kokeile vegaanista ruokavaliota kuukausi, saat informatiivisia uutiskirjeitä ja oman tuutorin avuksesi!

Vegaaniliitossa tapahtuu

Paikallisryhmän tapaaminen, Tampere

21.02.2017 - 16:30
Tampereen toimisto (Kuninkaankatu 39, 33200 Tampere)

Kiinnostaako paikallisryhmän toiminta tai oletko jo aktiivi? Vegaaniliiton avoimessa paikallistapaamisessa pääset tutustumaan Vegaaniliiton yleiseen toimintaan ja suunnittelemaan kevään toimintoja, sekä tapaamaan muita vegaaneita ja vegaaniliiton aktiiveja.Tapaaminen pidetään järjestötoimistolla Kuninkaankadulla.

VL:n puuhastelu on maksutonta ja avoinna kaikille veganismista kiinnostuneille.

Paikallisryhmän tapaaminen, Turku

21.02.2017 - 17:00
Turun eläinoikeuskeskus (Kauppiaskatu 4, 20100 Turku)

Vegaaniliiton Turun paikallisryhmä aloittaa kuukausittaiset tapaamiset! Tapaamiset ovat aina kuukauden kolmantena tiistaina klo 17-19 Turun eläinoikeuskeskuksella. Tarkoituksena on suunnitella Vegaaniliiton Turun toimintaa, mutta paikalle saa myös tulla vain kahvittelemaan ja viettämään aikaa hyvässä seurassa. Tapaamiset ovat avoimia kaikille, olitpa sitten vegaani, sekasyöjä tai mitä tahansa siltä väliltä. Tiloissa voi syödä omia eväitä ja lisäksi halutessaan voi tuoda jotain vegaanista purtavaa nyyttäriperiaatteella.

Lukupiiri, Helsinki

21.02.2017 - 18:00
Helsingin toimisto (Suvilahdenkatu 4, 00500 Helsinki)

Animalian pääkaupunkiseudun kirjakerho kokoontuu jälleen tiistaina 21.2. Animalian toimistolla. Kirjakerho järjestetään yhteistyössä Vegaaniliiton kanssa.

Uutisia ja tiedotteita

26.1.2017

HKScan reagoi uusiin kouluruokasuosituksiin tiedotteella, jossa huolenaiheena olivat esimerkiksi hummus tuontiruokana sekä lasten suosiman liharuoan vähentäminen. Vegaaniliitto ilahtui kasvispainotuksesta ja terveydestä sekä ympäristövastuullisuudesta huolehtimisesta.

18.1.2017

Verkkosivujen uudistaja

Vegaaniliiton internetsivut uudistetaan kevään 2017 aikana. Etsimme uudistuville nettisivuillemme tekijää.

31.12.2016

Tammikuussa neljättä kertaa starttaavaan Vegaanihaasteeseen on ilmoittautunut ennätysmäärä osallistujia.