• Tässä voisi olla sinun mainoksesi
  • Kokeile vegaanista ruokavaliota kuukausi, saat informatiivisia uutiskirjeitä ja oman tuutorin avuksesi!
  • Tule auttamaan! Paljon vapaaehtoistehtäviä tarjolla. Klikkaa ja lue lisää.

Vegaaniliitossa tapahtuu

Pop-up kahvila Vegekaupalla

18.11.2017 - 11:00
Aleksanterinkatu 26, FI-33100 Tampere, Suomi
Syksyn viileinä päivinä on hyvä muistaa herkutella hyvin. :-D Marraskuun 18. päivä on jälleen ravintolapäivä ja Tampereen Vegaaniliitto ottaa siihen osaa järjestämällä pop-up kahvilan Tampereen Vegekaupalla.

Vegaaniliiton Tampereen paikallisryhmän avoin tapaaminen

20.11.2017 - 17:00
Kuninkaankatu 39, FI-33200 Tampere, Suomi
Kiinnostaako Vegaaniliiton toiminta Tampereella? Paikallisryhmän tapaamisissa suunnitellaan tulevia tapahtumia ja tavataan muita aktiiveja rennoissa tunnelmissa. Tervetulleita ovat niin vanhat jäärät kuin uudet toiminnasta kiinnostuneet.

Tapaaminen järjestetään Kuninkaankatu 39:n järjestötilassa.

Tervetuloa!

Viinijuusto ilta/pikkujoulut toimistolla =P

25.11.2017 - 17:00
Kuninkaankatu 39, FI-33200 Tampere, Suomi

Maistellaan toimistolla viinejä ja juustoja pikkujoulu hengessä.

Mikäli viinit ja juustot ei ole sun juttu, niin mukaan voi ottaa jotain muuta =)

Kuunneltas vaikka jotain musaa (joulubiiseja ♥) ja ois kiva keskustellakki.

Voi siä pelata lautapelejäki. Good times!

Uutisia ja tiedotteita

11.5.2017

Kansallisissa ravitsemussuosituksissa vegaaninen ruoka on todettu soveltuvaksi raskaana oleville, imettäville sekä lapsille ja nuorille.

20.4.2017

Helsingin vasta valituista valtuutetuista yli neljäsosa on sitoutunut edistämään ilmastokestävän kasvisruoan parempaa saatavuutta kunnallisissa ruokapalveluissa tekemällä Vegelupauksen.

6.4.2017

Vegaaniliiton nettisivuilta löytyvistä ravitsemusteksteistä suurin osa on päivitetty keväällä 2017. Päivitystyön on tehnyt Vegaaniliiton ravitsemusvastaava, laillistettu ravitsemusterapeutti Lotta Pelkonen ja työssä on avustanut ravitsemustiimin toinen laillistettu ravitsemusterapeutti, Hilla Martikainen.

Vegaaniliitto haluaa tarjota jäsenilleen ja kaikille vegaaniravitsemuksesta kiinnostuneille luotettavaa ja asiantuntevaa ravitsemustietoa. Uusien  ravitsemustekstien tarkoitus on tarjota lukijalle selkeää ja tutkittuun tietoon perustuvaa tietoa ravitsemuksesta ja antaa myös konkreettisia ruoka-ainetason vinkkejä monipuolisen ja täysipainoisen vegaaniruokavalion koostamiseen. Ravitsemustekstien päivittäminen on osa ravitsemustiimin toimintasuunnitelmaa.