• Tässä voisi olla sinun mainoksesi
  • Kokeile vegaanista ruokavaliota kuukausi, saat informatiivisia uutiskirjeitä ja oman tuutorin avuksesi!
  • Tule auttamaan! Paljon vapaaehtoistehtäviä tarjolla. Klikkaa ja lue lisää.

Vegaaniliitossa tapahtuu

Paikallisryhmän tapaaminen, Helsinki

29.03.2017 - 17:00
Helsingin toimisto (Suvilahdenkatu 4, 00500 Helsinki)

Lämpimästi tervetuloa pääkaupunkiseudun paikallisryhmän tapaamisiin! Tapaamisissa käymme läpi paikallisryhmän mennyttä ja tulevaa toimintaa sekä vaihdamme kuulumisia kahvi- ja teekupposten ääressä. Sinun ei tarvitse olla vegaani osallistuaksesi yhdistyksemme tapaamisiin ja toimintaan. Positiivinen asenne vegaanista elämäntapaa kohtaan riittää. :)

P.s. Tilamme eivät ole esteettömät wc:n osalta.

Paikallisryhmän tapaaminen, Tampere

03.04.2017 - 16:30
Tampereen toimisto (Kuninkaankatu 39, 33200 Tampere)

Kiinnostaako paikallisryhmän toiminta tai oletko jo aktiivi? Vegaaniliiton avoimessa paikallistapaamisessa pääset tutustumaan Vegaaniliiton yleiseen toimintaan ja suunnittelemaan kevään toimintoja, sekä tapaamaan muita vegaaneita ja vegaaniliiton aktiiveja.Tapaaminen pidetään järjestötoimistolla Kuninkaankadulla.

VL:n puuhastelu on maksutonta ja avoinna kaikille veganismista kiinnostuneille.

Uutisia ja tiedotteita

26.1.2017

HKScan reagoi uusiin kouluruokasuosituksiin tiedotteella, jossa huolenaiheena olivat esimerkiksi hummus tuontiruokana sekä lasten suosiman liharuoan vähentäminen. Vegaaniliitto ilahtui kasvispainotuksesta ja terveydestä sekä ympäristövastuullisuudesta huolehtimisesta.

31.12.2016

Tammikuussa neljättä kertaa starttaavaan Vegaanihaasteeseen on ilmoittautunut ennätysmäärä osallistujia.

17.12.2016

Ympäristö- ja eläinsuojelujärjestöt luovuttivat jo viidennen kerran jouluisen kasviskoritervehdyksen presidenttiparille Mäntyniemessä.