• TZAY Natural Soy
  • Tässä voisi olla sinun mainoksesi
  • Kokeile vegaanista ruokavaliota kuukausi, saat informatiivisia uutiskirjeitä ja oman tuutorin avuksesi!

Vegaaniliitossa tapahtuu

Paikallisryhmän tapaaminen, Tampere

30.05.2017 - 16:30
Ravintola 931 Kehräsaari B

Kiinnostaako paikallisryhmän toiminta tai oletko jo aktiivi? Vegaaniliiton avoimessa paikallistapaamisessa pääset tutustumaan Vegaaniliiton yleiseen toimintaan ja suunnittelemaan kevään toimintoja, sekä tapaamaan muita vegaaneita ja vegaaniliiton aktiiveja.Tapaaminen pidetään Ravintola 931:ssä Kehräsaari B, lähellä Kuninkaankadun toimistoa. (Huomio! Tapahtuma oli alunperin tarkoitus pitää järjestötoimistolla Kuninkaankadulla. Toimisto on tuolloin kuitenkin toisen järjestön varaama.)

Vegaaniliiton Vapari Piknik Arboretumissa, Tampere

04.06.2017 - 14:00
Hatanpään Arboretum, Tampere

Järjestämme Vapari Piknikin Sunnuntaina 4.6. Pidämme piknikin Hatanpään Arboretumissa Tampereella. Aloitamme kello 14. Piknikille saa tuoda jotain, mutta ilmankin tuomisia saa osallistua. Oma lautanen ja aterimet mukaan. Keksit, kesäpelit, juomat, kitara ja muut kivat jutut kelpaavat itse valmistettujen herkkujen lisäksi.

VAH, Helsinki

05.06.2017 - 17:30
Vegaaniliitto office (Suvilahdenkatu 4, 00500 Helsinki)

Vegan Action Helsinki (VAH) meets twice every month, on the first and third Monday from 17.30 to 19.00, and holds regular film and book discussion evenings, in which the conversation centres on a film, book or article decided at the previous meeting and advertised on the VAH Facebook site. The meetings take place at the Vegaaniliitto office in Suvilahdenkatu 4, 00500 Helsinki, which is not far from Sörnäinen Metro station (the office is shared with Animalia).

Uutisia ja tiedotteita

11.5.2017

Kansallisissa ravitsemussuosituksissa vegaaninen ruoka on todettu soveltuvaksi raskaana oleville, imettäville sekä lapsille ja nuorille.

20.4.2017

Helsingin vasta valituista valtuutetuista yli neljäsosa on sitoutunut edistämään ilmastokestävän kasvisruoan parempaa saatavuutta kunnallisissa ruokapalveluissa tekemällä Vegelupauksen.

6.4.2017

Vegaaniliiton nettisivuilta löytyvistä ravitsemusteksteistä suurin osa on päivitetty keväällä 2017. Päivitystyön on tehnyt Vegaaniliiton ravitsemusvastaava, laillistettu ravitsemusterapeutti Lotta Pelkonen ja työssä on avustanut ravitsemustiimin toinen laillistettu ravitsemusterapeutti, Hilla Martikainen.

Vegaaniliitto haluaa tarjota jäsenilleen ja kaikille vegaaniravitsemuksesta kiinnostuneille luotettavaa ja asiantuntevaa ravitsemustietoa. Uusien  ravitsemustekstien tarkoitus on tarjota lukijalle selkeää ja tutkittuun tietoon perustuvaa tietoa ravitsemuksesta ja antaa myös konkreettisia ruoka-ainetason vinkkejä monipuolisen ja täysipainoisen vegaaniruokavalion koostamiseen. Ravitsemustekstien päivittäminen on osa ravitsemustiimin toimintasuunnitelmaa.