• Tässä voisi olla sinun mainoksesi
  • Kokeile vegaanista ruokavaliota kuukausi, saat informatiivisia uutiskirjeitä ja oman tuutorin avuksesi!
  • Tule auttamaan! Paljon vapaaehtoistehtäviä tarjolla. Klikkaa ja lue lisää.

Vegaaniliitossa tapahtuu

Vegaaniliiton Tampereen paikallisryhmän avoin tapaaminen

01.08.2017 - 17:00
Kuninkaankatu 39, FI-33200 Tampere, Suomi

Kiinnostaako Vegaaniliiton toiminta Tampereella? Paikallisryhmän tapaamisessa suunnitellaan tulevaa ja tavataan muta aktiiveja rennoissa tunnelmissa. Tervetulleita ovat niin vanhat jäärät kuin uudet toiminnasta kiinnostuneet! :-)

Tapaaminen järjestetään Kuninkaankatu 39:n järjestötilassa ja sään salliessa voimme jalkautua uloskin nauttimaan kesästä.

Tervetuloa!

Uutisia ja tiedotteita

11.5.2017

Kansallisissa ravitsemussuosituksissa vegaaninen ruoka on todettu soveltuvaksi raskaana oleville, imettäville sekä lapsille ja nuorille.

20.4.2017

Helsingin vasta valituista valtuutetuista yli neljäsosa on sitoutunut edistämään ilmastokestävän kasvisruoan parempaa saatavuutta kunnallisissa ruokapalveluissa tekemällä Vegelupauksen.

6.4.2017

Vegaaniliiton nettisivuilta löytyvistä ravitsemusteksteistä suurin osa on päivitetty keväällä 2017. Päivitystyön on tehnyt Vegaaniliiton ravitsemusvastaava, laillistettu ravitsemusterapeutti Lotta Pelkonen ja työssä on avustanut ravitsemustiimin toinen laillistettu ravitsemusterapeutti, Hilla Martikainen.

Vegaaniliitto haluaa tarjota jäsenilleen ja kaikille vegaaniravitsemuksesta kiinnostuneille luotettavaa ja asiantuntevaa ravitsemustietoa. Uusien  ravitsemustekstien tarkoitus on tarjota lukijalle selkeää ja tutkittuun tietoon perustuvaa tietoa ravitsemuksesta ja antaa myös konkreettisia ruoka-ainetason vinkkejä monipuolisen ja täysipainoisen vegaaniruokavalion koostamiseen. Ravitsemustekstien päivittäminen on osa ravitsemustiimin toimintasuunnitelmaa.