Avoimet tehtävät

Kaikki tehtävät toteutetaan palkattomana vapaaehtoistehtävinä (ellei toisin mainita erikseen) ja suunnitellaan tehtävään valitun hakijan aikataulut huomioiden.

Haluatko Vegaaniliiton Facebook-päivittäjäksi?

Etsimme Facebook-päivittäjien tiimiimme uusia innokkaita päivittäjiä. Saat oman päivityspäivän. Pääset jakamaan uutisia vegaanimaailmasta ja vaikuttamaan FB-sivujemme sisältöön.

Tehtävä toteutetaan vapaaehtoistyönä. Päivittäjä on vastuussa yhdestä päivityksestä per viikko, ellei itse halua enempää päivitysvuoroja.

Kiinnostuitko? Ota yhteyttä kiia.kakko@vegaaniliitto.fi.

Oletko kiinnostunut vegaanisesta ravintola- ja kahvilatarjonnasta?

Tule päivittämään ravintola- ja kahvilalistaustamme.

Hoidat ravintolalistauksen omaa sähköpostia muun tiimin kanssa, ja päivität listojamme sinne tulleiden vinkkien mukaan.
Voit hoitaa tehtävää omien resurssiesi mukaisesti. Tehtävä toteutetaan vapaaehtoistyönä.

Kiinnostuitko? Ota yhteyttä kiia.kakko@vegaaniliitto.fi.

Tule kirjoittamaan Vegaaniliiton jäsenkirjettä!

Tehtävänäsi on koota Vegaaniliiton kuulumisia ja ajankohtaisia asioita jäsenille sähköpostitse lähetettävään kirjeeseen.
Tehtävään käytettävä aika voidaan sopia omien resurssiesi mukaan. Tehtävä toteutetaan vapaaehtoistyönä.

Jos kiinnostuit, ota yhteyttä viestinta@vegaaniliitto.fi.

Verkkosivujen uudistaja

Vegaaniliiton internetsivut uudistetaan kevään 2017 aikana. Etsimme uudistuville nettisivuillemme tekijää.

Tehtävä toteutetaan vapaaehtoistehtävänä yhdessä viestintätiimin kanssa. Verkkosivut on mahdollista toteuttaa myös esimerkiksi opinnäytetyönä.

Tiedustelut ja hakemukset osoitteeseen viestinta@vegaaniliitto.fi.

Graafikoita markkinointitiimiin

Etsimme vapaaehtoisia graafisen suunnittelun osaajia auttamaan Vegaaniliiton markkinoinnissa. Osana tiimiä saat valita työtehtäväsi ja työaikasi. Tehtäviä voi tehdä etänä tai toimistoillamme Tampereella, Helsingissä tai Turussa.

Työnkuvaan kuuluvat erilaiset some- ja printtimainosten teko tarpeen mukaan. Saat mahdollisuuden vaikuttaa veganismin edistämiseen ja siihen, miten veganismiin suhtaudutaan, sekä tietenkin mukavan lisän CV:hen tai portfolioon ja työtodistuksen.

Kysy lisää ja ilmoittaudu mukaan osoitteessa hallitus@vegaaniliitto.fi tai 050 344 9524. Tervetuloa!
Verkkosivupäivittäjä

Etsimme innokkaita vapaaehtoisia päivittämään Vegaaniliiton verkkosivuja, esimerkiksi uutisia ja mainoksia. Toimit osana viestintätiimiä ja tehtävään opastetaan.

Kysy lisää ja ilmoita kiinnostuksesi: nelli.niemi@vegaaniliitto.fi tai 050 344 9524.

Yritysyhteistyövastaava

Tehtäviin kuuluvat muun muassa:

• Yhteistyömahdollisuuksien kartoitus, yhteistyökumppanien haku ja kontaktointi
  • Yhteydenpito yhteistyöyritysten kanssa.
  • Kyselyihin ja yhteydenottoihin vastaaminen

Tiedustelut ja hakemukset osoitteeseen nelli.niemi@vegaaniliitto.fi. Lisätietoja myös numerosta 050 344 9524.

Projektisihteeri

Haussa kaksi projektisihteeriä uuden ruokatapahtuman suunnitteluun ja toteutukseen.
Projektisihteerit toimivat yhteistyössä messujen kehitysryhmän kanssa Vegaaniliiton edustajina organisoiden messujen vegaanisen osaston.

Tapahtuma on Helsingin messukeskuksessa keväällä 2018.
Hakemamme henkilöt ovat

• organisointikykyisiä
  • itsenäiseen työhön kykeneviä
  • markkinointihenkisiä
  • tiimityöskentelijöitä
  • omaavat hyvät viestintätaidot
  • kokemus yritysten kanssa toimimisesta sekä graafiset taidot plussaa.

Tehtävä sopii esimerkiksi tapahtumatuotannon opiskelijoille.

Tehtävän kesto on sovittavissa, kuitenkin vähintään 6 kuukautta.

Laita hakemus osoitteeseen nelli.niemi@vegaaniliitto.fi 31.3. mennessä. Käsittelemme hakemuksia heti niiden saavuttua.

Varainhankintatiimissä on avoimia paikkoja!

Varainhankinta on yhdistykselle erittäin tärkeä osa toimintaa. Sen avulla hankitaan yhdistykselle tarvittavia varoja.

Varainhankintavastaava
Vastaavalla on kokonaisvastuu yhdistyksen varainhankinnasta, jonka osa-alueet ovat jäsenhankinta, lahjoitukset, yritysyhteistyö, avustukset ja rahoituskanavat sekä puodin myynti. Vastaavalla on apuna varainhankintatiimi.

• Päivittää aktiivisesti tietopohjaansa ja osaamistaan varainhankinnan saralla
  • On aktiivisesti mukana yhdistyksen toiminnan suunnittelussa ja toteutuksessa varainhankinnan osalta (esim. kampanjat jne.)

Hakijalta toivomme

• kokemusta varainhankinnasta tai halua kouluttautua varainhankinnan maailmaan.
  • Erinomaiset viestintätaidot, tiimityöskentelykyky ja sosiaaliset taidot
  • Luotettavuus, tarkkuus, huolellisuus, organisointikyky
  • Luovuus, idearikkaus
  • Varainhankintakentän (esim. muut yhdistykset) tuntemus

Puotivastaava

Näissä tehtävissä olet osa varainhankintatiimiä ja vastaat Vegaanipuodin toiminnasta, myynnin edistämisestä sekä tuotekehittelystä. Vastaavan tehtävissä pääsee aktiivisesti mukaan vegaaniliiton toimintaan sekä markkinoinnin ja tiedottamisen tehtäviin. Työtä pystyy tekemään etänä ja melko itsenäisestikin, mutta tarvittaessa muu varainhankintatiimi on apuna.
Jos mielipuuhiisi kuuluu uusien myyntituotteiden metsästys ja suunnittelu, niin tämä on sinun hommasi!

Jäsenhankintavastaava

Jäsenhankintavastaava toimii osana varainhankintatiimiä tehtävänä uusien jäsenien hankinta. Vastaavan tehtävissä pääsee aktiivisesti mukaan vegaaniliiton toimintaan sekä markkinoinnin ja kampanjasuunnitelun tehtäviin. Työssä saa päästää luovuuden valloilleen toteuttaen mitä mahtavimpia ideoita samalla veganismia edistäen. Työtä pystyy tekemään etänä muun tiimin kanssa yhteistyössä.

Vapaaehtoisvastaava

Vapaaehtoisvastaava toimii osana vegaaniliiton henkilöstötiimiä toimien paikallisryhmien yhteyshenkilöiden tukipilarina ja tsempparina.
•       pitää yhteyttä paikallisryhmien yhdyshenkilöihin ja tukee heitä työssään sekä organisoi yhteydenpitoa paikallisryhmien kesken.
•       suunnittelee paikallisryhmien toimintaa yhdessä yhteyshenkilöiden ja toimintakoordinaattorin kanssa.
•       hoitaa yhdistyksen vapaaehtoisrekrytointia ja –koordinointia yhdessä henkilöstöpäällikön kanssa eli seuraa keskusteluja ja kanavia, verkostoituu, skouttaa mahdollisia vapaaehtoisia
•       edistää uusien paikallisryhmien syntymistä
Hakijalta toivomme:
•       Hyvät kommunikaatio-, viestintä- ja sosiaaliset taidot
•       Organisointikyky
•       Halu verkostoitua
•       Mielellään kokemusta paikallistoiminnasta
•       Vapaaehtoisvastaava on henkilöstöpäällikön ja toimintakoordinaattorin työpari

Toimistosihteeri Tampereelle

Etsimme Tampereen toimistolle toimistosihteeriä puheenjohtajamme Sarin työkaveriksi.
Työtehtäviisi kuuluu sekalaisia toimistotehtävät, kuten tekstien kirjoittamista, kirjastonhoitoa, tiedottamista ja asiakkaiden auttamista. Lisäksi autat tarvittaessa paikallisryhmän toiminnassa sekä teet yhteistyötä toimiston muiden järjestöjen kanssa esimerkiksi yhteisten tapahtumien järjestämisessä.
Olet toimiston jokapaikanhöylä etkä pelkää tarttua toimeen. Edellytämme halua edistää veganismia ja kykyä toimia sekä itsenäisesti että yhteistyössä monenlaisten ihmisten kanssa. Tarjoamme työpisteen ja työkoneen, hommia voi tehdä itselle sopiviin aikoihin arkena klo 8-15 välillä.