Avainsanat: , ,

Jäseneksi voivat liittyä kaikki kiinnostuneet ruokavalioon ja muihin kulutustapoihin katsomatta. Vegaaniliiton jäsenenä autat meitä toimimaan veganismin edistämiseksi. Järjestämme tapahtumia ja kampanjoita, otamme kantaa ajankohtaisiin kysymyksiin ja vastaamme niin kaupallisilta toimijoilta kuin viranomaisiltakin tulleisiin kyselyihin kasvissyönnistä ja -syöjistä.

Vegaaniliiton täysivaltaisena jäsenenä olet oikeutettu osallistumaan yhdistyksen kokouksiin, sekä äänestämään sen hallituksen kokoonpanosta syksyisin järjestettävässä syyskokouksessa. Saat kuukausittain jäsenkirjeen jossa kerromme Vegaaniliiton viimeisimmät kuulumiset, ja jäsenkortillasi saat rahanarvoisia etuja monista liikkeistä ympäri Suomea.

Vegaaniliitto ry:n sääntöihin voit tutustua tästä, jäseneksi liittyessä hyväksyt yhdityksen säännöt ja sitoudut noudattamaan niitä.

Voit liittyä Vegaaniliiton täysvaltaseksi jäseneksi maksamalla vuosittaisen 30 euron jäsenmaksun, tai alennetun jäsenmaksun jonka suuruus on 15 euroa. Alennettu jäsenmaksu on oman päätöksesi vallassa, emmekä kysele syiden perään. Voit liittyä myös ainaisjäseneksi maksamalla kertasumman (450 €), jolloin sinulla on samat oikeudet kuin tavallisella jäsenellä mutta jäsenyyttäsi ei tarvitse enää uusia. Tarjoamme myös jäsenyyksiä joilla ei ole äänioikeutta yhdityksen päätöksenteossa. Sellaisia ovat yksityishenkilön kannatusjäsenyys (50 € / v), ja yrityksille tarkoitettu kannatusjäsenyys jonka hinta on 100 euroa vuodessa.

Vegaaniliiton jäsenyys on kaleterivuosittainen, ainaisjäsenyyttä lukuunottamatta. Voit erota Vegaaniliitosta ottamalla yhteyttä osoitteeseen [email protected]

Vegaaniliiton jäseneksi voit liittyä siirtymällä Flomembers-sivulle tästä linkistä ja täyttämällä vähintään vaaditut kentät.