Avainsanat:

Jäseneksi voivat liittyä kaikki kiinnostuneet ruokavalioon ja muihin kulutustapoihin katsomatta. Vegaaniliiton jäsenenä autat meitä toimimaan veganismin edistämiseksi, kuten järjestämään tapahtumia ja kampanjoita ja levittämään tietoa kasvissyönnistä!

Jäsenmaksut:

• Jäsenmaksu on 30 euroa/vuosi tai 15 euroa/vuosi (vähävaraiset). Ainaisjäsenmaksu on 450 euroa.
  • Samaan perheeseen kuuluvat voivat valita perhejäsenyyden, jolloin yksi maksaa varsinaisen jäsenen jäsenmaksun ja muut perheeseen kuuluvat perhejäsenmaksun, joka on 20 euroa. Perhejäsenellä on samat oikeudet ja velvollisuudet kuin varsinaisella jäsenellä.
  • Kannatusjäsenmaksu on yksityishenkilöiltä 50 euroa ja yrityksiltä 100 euroa. Kannatusjäsenellä ei ole äänioikeutta yhdistyksen kokouksissa.

Jäsenetuina saat liiton jäsentiedotteet sekä alennuksia monista yhteistyöyrityksistä (jäsenedut näet täältä). Lisäksi järjestämme joitakin tapahtumia pelkästään jäsenille. Jäsenyys koskee aina kuluvaa kalenterivuotta. Jäsenyyden voi antaa myös lahjaksi, jolloin pyydämme lahjansaajalta jäsenyyden hyväksymistä.

Jäseneksi liityt maksamalla jäsenmaksun JA lähettämällä sivun lopussa olevan lomakkeen. Jäsenmaksu tulee maksaa ennen lomakkeen lähettämistä.

• Jäsenmaksut maksetaan jäsenmaksutilille IBAN: FI13 6601 0003 3636 86 SWIFT/BIC: AABAFI22 (Ålandsbanken)
  • Uusi jäsen: Maksaessasi jäsenmaksun laita maksun viestikenttään 1) maininta että olet uusi jäsen, 2) vuosi jota maksu koskee, sekä 3) nimesi jotta osaamme yhdistää maksun täyttämääsi jäsenlomakkeeseen (esim. ”Matti Meikäläinen, uusi jäsen, 2020”).
  • Vanha jäsen: voit maksaa jäsenmaksun ilman lomaketta tai viitettä, mainitsemalla viestikentässä esim. ”Maija Meikäläinen, vanha jäsen, 2020”.
  • Lahjajäsenyys: Mainitse viestikentässä esimerkiksi ”Lahjajäsenyys 2020, maksu: Maija Maksaja, saaja: Vesku Vastaanottaja”.

Jos olet jo jäsen ja haluat muutoksia rekisteritietoihisi tai sinulla on kysyttävää jäsenyyteen liittyvistä asioista ota yhteys osoitteeseen [email protected].

Valitse jäsenyys