Avainsanat:

Jäseneksi voivat liittyä kaikki kiinnostuneet ruokavalioon ja muihin kulutustapoihin katsomatta. Vegaaniliiton jäsenenä autat meitä toimimaan veganismin edistämiseksi. Järjestämme tapahtumia ja kampanjoita, otamme kantaa ajankohtaisiin kysymyksiin ja vastaamme niin kaupallisilta toimijoilta kuin viranomaisiltakin tulleisiin kyselyihin kasvissyönnistä ja -syöjistä.

Vegaaniliiton jäsenenä olet oikeutettu osallistumaan yhdistyksen kokouksiin, sekä äänestämään sen hallituksen kokoonpanosta syksyisin järjestettävässä syyskokouksessa. Saat kuukausittain jäsenkirjeen jossa kerromme Vegaaniliiton viimeisimmät kuulumiset, ja jäsenkortillasi saat rahanarvoisia etuja monista liikkeistä ympäri Suomea.

Jäsenmaksut:

• Jäsenmaksu on 30 euroa/vuosi tai 15 euroa/vuosi (vähävaraiset).
  • Ainaisjäsenmaksu 450 euroa.
  • Samaan perheeseen kuuluvat voivat valita perhejäsenyyden, jolloin yksi maksaa varsinaisen jäsenen jäsenmaksun ja muut perheeseen kuuluvat perhejäsenmaksun, joka on 20 euroa. Perhejäsenellä on samat oikeudet ja velvollisuudet kuin varsinaisella jäsenellä.
  • Kannatusjäsenmaksu on yksityishenkilöiltä 50 euroa ja yrityksiltä 100 euroa. Kannatusjäsenellä ei ole äänioikeutta yhdistyksen kokouksissa.

Jäsenyys koskee aina kuluvaa kalenterivuotta. Jäsenyyden voi antaa myös lahjaksi, jolloin pyydämme lahjansaajalta jäsenyyden hyväksymistä.

Jos olet jo jäsen ja haluat muutoksia rekisteritietoihisi tai sinulla on kysyttävää jäsenyyteen liittyvistä asioista ota yhteys osoitteeseen [email protected].

Valitse jäsenyys