Kuva kirsikkapuun kukinnasta

Tulevia tapahtumia ja ajankohtaisia asioita Vegaaniliitossa.

Vegaaniliiton paikallisryhmän kokous ja piknik Ratinanniemen Jansoonin Kumiankka patsaan luona 28.8.

Maanantai, 28. elokuu 2017 - 17:00 - 20:00
Kuninkaankatu 39, FI-33200 Tampere sateen sattuessa, tai Ratinan "Ankkapuisto" jos sää sallii. Seuraa Facebook päivityksiä!

Pidämme paikallisryhmän kokouksen ja piknikin Ratinan Ankkapatsaan puistossa. Myös uudet tervetuloa! Piknikille saa tuoda omia vegaaniruokia ja -juomia nyyttärihengessä, ja esimerkiksi ulkoilmapelejä, kitaran tai muuta kivaa, mutta niitä ole pakko tuoda, kunhan tuot itsesi! Sateen sattuessa Plan B:nä toimii toimistopiknikki Kuninkaankadun tiloissa, siihen esimerkiksi lautapelit ja muut sisäpelit ovat myöskin tervetulleita! Facebookissa: https://www.facebook.com/events/513272262341005

Hallitusinfo 2.9 klo 15

Lauantai, 2. syyskuu 2017 - 15:00
Suvilahdenkatu 4, 00500 Helsinki

Oletko kiinnostunut olemaan mukana vuoden 2018 hallituksessa? Tule kuulemaan millaista hallitustyöskentely Vegaaniliitossa on ja tapaamaan nykyisiä hallituksen jäseniä. Kaikki ovat tervetulleita mukaan. Uusi hallitus valitaan 23.10 syyskokouksessa, ja ilmoittautumiset ehdolle tulee lähettää kaksi viikkoa aikaisemmin. Tule mukaan kehittämään Vegaaniliiton toimintaa ja edistämään veganismia!

Tule mukaan yhdistyksen toimintaan!

Vegaaniliitto etsii jatkuvasti aktiivisia vegaanisen elämäntavan puolestapuhujia joukkoihinsa. Ruohonjuuritason vapaaehtoistoiminnassa hyödyksi on kaikenlainen osaaminen ja halu toimia hyvän asian puolesta!

Paikallisryhmien toimintaan pääset mukaan osallistumalla paikallisryhmien tapaamisiin. Mikäli Ajankohtaista-sivulla ei näy toimintaa paikkakunnallasi, tarkista Yhteystiedot-sivulta, onko paikkakunnallasi Vegaaniliiton yhdyshenkilöä ja tiedustele häneltä seuraavan tapaamisen ajankohtaa. Yhdyshenkilöt toimivat linkkinä muiden paikkakunnan aktiivien välillä.

Mikäli käy ilmi, että paikkakunnallasi ei ole vielä Vegaaniliiton yhdyshenkilöä, voit ryhtyä sellaiseksi itse! Ole se muutos, jonka haluat maailmassa nähdä, ja aktivoidu! Ota yhteyttä meihin, niin mietitään yhdessä toimintamahdollisuuksia paikkakunnallasi: vapaaehtoiset@vegaaniliitto.fi

Avoimet tehtävät

Kiinnostaako Sinua muunlainen vapaaehtoistyö? Kyllä, kertokaa lisää!

Toimistot

Meillä on toimisto sekä Helsingissä että Tampereella. Helsingin toimiston osoite on Suvilahdenkatu 4, 00500 Helsinki. Toimisto sijaitsee lähellä Sörnäisten metroasemaa. Samoissa tiloissa on Animalian toimisto.

Tampereen toimiston löydät osoitteesta Kuninkaankatu 39, 33200 Tampere (lähellä Laukontoria). Myös Tampereen toimistolta löytyy Vegaaniliiton lisäksi muita yhdistyksiä.

Katso tarkemmat tiedot Yhteystiedot-sivulta.

Aktivoidu, vaikuta ja tule rohkeasti mukaan! Vegaaniliitto tarvitsee juuri sinua!